xoves, 30 de abril de 2020

MY PENCIL CASE (1st GRADE: 1ºA / 1ºB)

Good morning boys and girls!

Let's continue reviewing the vocabulary related to SCHOOL OBJECTS.

You have to watch this video and answer the questions. Are you ready?




And now you have to complete this worksheet and send it to me. Click on the image to do it.

Classroom objects (listen and join)

And finally... Look at this video!


What have you got in your pencil case? Can you do a video like this and send it to me? I will post them here.


YOUR VIDEOS

CELTIA (1ºA) shows her pencil case in this wonderful video. Very good job Celtia! 

You can see LEO's bag (1ºB) in this video. He has got lot of things! Look at him! 



BREO (1ºB) sent a video explaining what he's got in his pencil case. Excellent job Breo! 


Look at DYLAN's pencil case (1ºA). Very good Dylan!


That's all for today!



Ola peques!

Imos continuar repasando o vocabulario dos obxectos da clase. 
  • A primeira actividade é un vídeo no que tendes que contestar a unhas preguntas. Só tendes que facer click na opción correcta.
  • A segunda actividade é unha ficha interactiva. Tendes que escoitar e unir. Xa coñecedes o procedemento, verdade? Cando a rematedes escollede a opción de ENVIAR A MI PROFESOR/A e escribides o meu correo electrónico thearousabridge@gmail.com.
  • Por último déixovos un vídeo no que vos conto o que teño eu no meu estoxo. Apetécevos facer un vós? Só tendes que gravarvos contando o que tendes vós e usando a frase I'VE GOT... Unha vez estea feito podédesmo mandar e eu cólgoo no blogue.
Espero que vos apeteza moito facer estas actividades. 

Unha aperta enorme!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario